Counterfeit Make-Up Products – Threat for the Market, Companies and Customers – Karolína Novotná
Karolína Novotná
Diplomová práce
Counterfeit Make-Up Products – Threat for the Market, Companies and Customers
Padělaný make-up a jeho vliv na spotřebitele, firmy a trh
Anotace:
Hlavním cílem této práce je prozkoumat, zda vědomé používání padělaného make-upu může negativně ovlivnit způsob, jakým spotřebitelé vnímají originální luxusní značky. Zároveň bylo analyzováno nákupní chování spotřebitelů, kteří si v minulosti koupili padělaná líčidla, zejména pak hlavní faktory, které vedly zákazníka ke koupi padělku, spolu s riziky, které spotřebitelé brali před samotným nákupem v …víceAbstract:
The goal of this thesis is to explore whether conscious use of counterfeit make-up product can negatively affect the way how consumers perceive the quality of genuine branded products and the brand associations they relate to the luxury brands. Moreover, shopping intentions of consumers who had bought illicit make-up in the past, the main factors that drive their shopping intentions were analysed together …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 8. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/84849
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 9. 2021
- Vedoucí: Martin Machek
- Oponent: Daniela Kolouchová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/84849
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
International Management
Práce na příbuzné téma
-
Development of critical thinking skills in medical education through teaching strategies: a perception of future teachers of professional subject for medical schools
Bisola Christiana ADELEKE -
The role of socio-cultural factors of a selected country for developing marketing communication tools of a selected company: A case study
Barbora Flegelová -
Online Marketing in Cosmetics Industry
Alexandra Zrubecká -
Analýza řízení vztahů s vybranými zákazníky ve společnosti AVON Cosmetics, spol. s. r. o.
Adéla Dutková -
Pretty in the Pandemic: How Covid-19 changed Online Purchasing Behavior for Decorative Cosmetics in Gen Z females
Nadja Montereale -
Návrh marketingové strategie značky MAC cosmetics se zaměřením na generaci Z
Michaela Vavreková -
Analysis of Consumption and Consumers’ Behaviour in Cosmetics Industry in China
Qianyi Liu -
Linguostylistic Aspects of Cosmetics Advertising Texts in English
Veronika Kročilová