Marketing v neziskovém sektoru – Zdeněk Červený, BBA
Zdeněk Červený, BBA
Bakalářská práce
Marketing v neziskovém sektoru
Marketing of non-profit sector
Anotace:
Bakalářská práce řeší možnosti a způsoby využití marketingových přístupů k řízení organizací neziskového sektoru. Zaměřuje se především na odlišnosti neziskové oblasti od podnikatelského sektoru.Abstract:
The bachelor thesis uncovers possibilities and means of marketing approaches towards management of organizations from the non-profit sector. In particular, it focuses on differences and distinctions of the non-profits in comparison to the business sector.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/bnmp2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2020
- Vedoucí: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
- Oponent: Ing. Pavla Varvažovská, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Činnost neziskové organizace a sociální marketing
Kateřina Křikavová -
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová -
Marketingová komunikace ve vybraném podniku s využitím sociálních sítí
Kateřina Frycová -
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Sociální média jako nástroj marketingové komunikace vybraného podniku
Natalie Zemanová -
Marketingová komunikace sportovního klubu HCB Karviná
David Růža -
Analýza marketingové komunikace na sociálních sítích vybraného podniku
Barbora Polcarová -
Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram
Klára Nosková