Zdeněk Červený, BBA

Bakalářská práce

Marketing v neziskovém sektoru

Marketing of non-profit sector
Anotace:
Bakalářská práce řeší možnosti a způsoby využití marketingových přístupů k řízení organizací neziskového sektoru. Zaměřuje se především na odlišnosti neziskové oblasti od podnikatelského sektoru.
Abstract:
The bachelor thesis uncovers possibilities and means of marketing approaches towards management of organizations from the non-profit sector. In particular, it focuses on differences and distinctions of the non-profits in comparison to the business sector.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2020
  • Vedoucí: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Pavla Varvažovská, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní