Pojímání LGBT+ komunity u žáků primární školy – Bc. Alena KRÁTKÁ
Bc. Alena KRÁTKÁ
Master's thesis
Pojímání LGBT+ komunity u žáků primární školy
Conception of LGBT+ community in primary school pupils
Abstract:
Diplomová práce pojednává o pojímání LGBT+ komunity žáky primární školy, o rozsahu jejich znalostech a postojů k této problematice. Cílem práce je popsat danou problematiku a zjistit, jaké mají znalosti děti ke konci vzdělávání na prvním stupni základní školy a také jak vnímají tuto komunitu. Práce je členěna na teoretickou a empirickou část. Teoretická část popisuje období žáka primární školy, LGBT …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the perception of the LGBT+ community by primary school pupils, the scope of their knowledge and attitudes towards this issue. The aim of the thesis is to describe the issue and find out what knowledge children have at the end of their education at the first level of primary school and also how they perceive this community. The work is divided into a theoretical and an …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 4. 2024
Thesis defence
- Supervisor: doc. PaedDr. Miluše Rašková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KRÁTKÁ, Alena. Pojímání LGBT+ komunity u žáků primární školy. Olomouc, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary Schools / Teacher Training for Primary Schools
Theses on a related topic
-
Součinnost rodiny a školy při rozvoji žáka primární školy
Aneta MYSLIVCOVÁ -
Rozvíjení geometrické představivosti žáků primární školy prostřednictvím manipulativních činností
Dana Augustýnová -
Faktory ovlivňující čtenářství českých a amerických žáků 4. ročníku primární školy: mezinárodní studie
Pavla Sýkorová -
Problémový žák z pohledu učitele primární školy
Klára BALAJKOVÁ -
Žáci primární školy a jejich pojímání zdraví
Zuzana SMRČKOVÁ -
Zjišťování úrovně čtení s porozuměním u žáků na konci 4. třídy primární školy
Nikola ZIFČÁKOVÁ -
Čtenářská gramotnost žáků primární školy v návaznosti na aktuální kurikulum
Kateřina Studená -
Strategie pro řízenou interakci mezi začínajícím učitelem a žákem primární školy
Petra SEDLÁČKOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights