Závislost výše spropitného na jeho příjemci – Rudolf Zezula
Rudolf Zezula
Bakalářská práce
Závislost výše spropitného na jeho příjemci
Relation between among of gratuity and its reciever
Anotace:
Předmětem bakalářské práce „Závislost výše spropitného na jeho příjemci“ je zjistit, jak očekávání jednotlivých zákazníků, komu připadne jejich spropitné, ovlivní výši spropitného po zjištění, jak se v dané restauraci spropitné skutečně přerozděluje. První část práce obsahuje rešerši literatury problematiky. Druhá kapitola představuje datový vzorek a jeho charakteristiky. Ve třetí části je provedena …víceAbstract:
The aim of thesis „Relation between amog of gratuity and its receiver“ is to find how the expectation of each customer, where will their gratuity ends, influence their decision of how much will they tip. First part oh thesis contains a literature review. Second part represents the data simple and their charakteristice. The third part describe econometrics analysis based on OLS models and Logit model …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/wa1ay/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2018
- Vedoucí: Ing. Michal Kvasnička, Ph.D.
- Oponent: Ing. Bára Karlínová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomické teorie / Ekonomie
Práce na příbuzné téma
-
MICRO-MODEL FOR RESERVING IN NON-LIFE INSURANCE WITH THE USE OF GENERALIZED LINEAR REGRESSION MODEL EXTENSIONS
Marcel Vrobel -
Zapojení zákazníka (Customer involvement) do procesu návrhu a vývoje produktu ICT
Anna Šestáková -
Zapojení zákazníka (Customer involvement) do procesu návrhu produktu
Jakub Janíček -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Customer experience v bankovním prostředí
Anna Michálková -
Hodnocení spokojenosti zákazníka v kontextu Customer Journey
Petr Neuman