Ing. Iveta Voborná

Diplomová práce

Tvorba marketingové strategie pro podnik

The Building of the marketing strategy for a company
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na tvorbu marketingové strategie pro hotel Royal Ricc. Na základě výsledků analýzy vnějšího i vnitřního prostředí, SWOT analýzy a dotazníkového průzkumu hotelu jsou identifikovány problematické oblasti tohoto zařízení. Nově navržená marketingová strategie směřuje k celkovému zlepšení činnosti hotelu a rozšíření nabídky jeho služeb.
Abstract:
The thesis is focused on creating marketing strategy for the hotel Royal Ricc. The strategy itself is based on analysis of the external and internal environment, SWOT analysis and a questionnaire survey to identify problem areas of the hotel. The newly designed marketing strategy aims to improve the overall business and expansion of hotel services.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 5. 2013
  • Vedoucí: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
  • Oponent: JUDr. Petra Schillerová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting