Daniel Blábolil

Bakalářská práce

Marketingová komunikace vybrané firmy

Marketing communication of the selected enterprise
Anotace:
Bakalářská práce „Marketingová komunikace vybrané firmy“ se z počátku zaměřuje na východiska, fakta a definice marketingové komunikace. Jsou rozebrány jednotlivé nástroje, jejich funkce, cíle a popsány nové trendy v oboru. Dále se věnuje spotřebnímu trhu (B2C) a chování účastníků nákupního procesu. V další části je představena společnost ŠKODA AUTO a.s., její produkty a postavení na trhu. Následuje …více
Abstract:
Bachelor thesis „Marketing communication of the selected interprise“ is from the beginnig focused on the bases, facts and definitions of marketing communication. The individual tools, their functions, goals and also new trends in the field are described. It also deals with the consumer market (B2C) and the behavior of buyers. In the next part is ŠKODA AUTO a. s. introduced, its products and market …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2018
  • Vedoucí: PhDr. Adolf Vodrážka
  • Oponent: PhDr. Marek Matějka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní