Marketingová komunikace vybrané firmy – Daniel Blábolil
Daniel Blábolil
Bakalářská práce
Marketingová komunikace vybrané firmy
Marketing communication of the selected enterprise
Anotace:
Bakalářská práce „Marketingová komunikace vybrané firmy“ se z počátku zaměřuje na východiska, fakta a definice marketingové komunikace. Jsou rozebrány jednotlivé nástroje, jejich funkce, cíle a popsány nové trendy v oboru. Dále se věnuje spotřebnímu trhu (B2C) a chování účastníků nákupního procesu. V další části je představena společnost ŠKODA AUTO a.s., její produkty a postavení na trhu. Následuje …víceAbstract:
Bachelor thesis „Marketing communication of the selected interprise“ is from the beginnig focused on the bases, facts and definitions of marketing communication. The individual tools, their functions, goals and also new trends in the field are described. It also deals with the consumer market (B2C) and the behavior of buyers. In the next part is ŠKODA AUTO a. s. introduced, its products and market …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/n129y/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2018
- Vedoucí: PhDr. Adolf Vodrážka
- Oponent: PhDr. Marek Matějka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová