Využití on-line reklamy v předvolebních kampaních. – Tomáš Nehasil
Tomáš Nehasil
Bachelor's thesis
Využití on-line reklamy v předvolebních kampaních.
Usage of online marketing in election campaign.
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je pomocí monitoringu, hloubkových rozhovorů a dotazníkového šetření vyhodnotit, zda je on-line politická reklama na sociálních sítích určena především pro cílovou skupinu ve věku 18–34. Zároveň by práce měla identifikovat trendy v této oblasti.Abstract:
The purpose of this bachelor thesis is to evaluate whether online political campaigns are targeted predominantly at the age group between 18–34 years. The evaluation is achieved by monitoring, in-depth interviews, and questionnaires. Simultaneously, the thesis aims to identify popular methods in this department.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 5. 2020
Thesis defence
- Supervisor: MSc. Jiří Jón
- Reader: Matouš Hruška, Bc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NEHASIL, Tomáš. \textit{Využití on-line reklamy v~předvolebních kampaních.}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2020. Available from: https://theses.cz/id/30auex/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Creative marketing and communication / Online marketing
Theses on a related topic
-
Politický marketing v mezinárodních vztazích
Zuzana Viglaská -
Politický marketing při první přímé volbě prezidenta České republiky
Petra Šantorová -
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
Lucie Zdrhová -
Politický marketing v české politice
Jakub Gorgol -
Politický marketing víťazov a porazených - medzinárodná komparácia
Lucia Szabóová -
Politický marketing hnutí ANO před volbami do Senátu v roce 2018
František Novotný -
Politický marketing včetně projektové studie
Martin Rusilo -
Politický marketing a volební kampaně v ČR
David Passler
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights