Jan Mazal

Master's thesis

Analýza Corporate Identity společnosti MEDIARESEARCH, a.s.

Analysis of Corporate Identity and Marketing Communication of MEDIARESEARCH, a.s.
Anotácia:
Práce si klade za cíl stanovit seznam doporučení, postupů a návrhů, na základě kterých by společnost Mediaresearch mohla efektivně využívat marketingové komunikace a budovat jednotnou firemní identitu. Prostřednictvím silné identity pak bude moci ovlivňovat svou image u stakeholderů. V teoretické části jsou popsány jednotlivé prvky podnikové identity včetně pro ně platných současných trendů. Tyto komponenty …viac
Abstract:
This thesis aims to establish the recommendations, proposals and procedures under which the company Mediaresearch will be able effectively use marketing communication and build a unique Corporate Identity. Through strong identity company will be able to influence its image among stakeholders. The theoretical part describes the different elements of corporate identity including the current trends. These …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 9. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 5. 2011
  • Vedúci: Bohumír Štědroň
  • Oponent: Alena Ivánková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/25623