Vztah výkonové motivace a používání strategií učení angličtině jako cizímu jazyku na základní škole – Mgr. Andrea Němcová
Mgr. Andrea Němcová
Diplomová práce
Vztah výkonové motivace a používání strategií učení angličtině jako cizímu jazyku na základní škole
The Relation between the Achievement Motivation and English Learning Strategies at Elementary School
Anotace:
Diplomová práce zkoumá vztah mezi používáním strategií učení angličtině u žáků Základní školy ve Svitávce a jejich výkonovou motivací. Používání strategií podle řečových dovedností a vybraných jazykových prostředků bylo zjišťováno pomocí on-line dotazníku pro žáky základní školy (Vlčková, Přikrylová 2010). Ke zjišťování motivace byl použit dotazník výkonové motivace (Pavelková, Hrabal 2010), na jehož …víceAbstract:
The thesis examines relationship between reported pupils´ English learnig strategy use from The Elementary School in Svitávka and their achievement motivation. The Strategy Questionnaire available on-line was used (Vlčková, Přikrylová 2010). It measures pupils’ perception of their strategy use according to the four language skills. To measure motivation The Achievement Motivation Questionnaire (Hrabal …víceKlíčová slova
KLÍČOVÁ SLOVA kompetence k učení komunikační kompetence strategie učení cizí jazyk výuka strategií podpora strategií používání strategií motivace výkonová motivace autoevaluace KEY WORDS learning competence communicative competence learning strategy foreign language strategy instruction strategy use motivation achievement motivation self-evaluation
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/mklc2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 2. 2012
- Vedoucí: doc. Mgr. et Mgr. Kateřina Vlčková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Marie Doskočilová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NĚMCOVÁ, Andrea. \textit{Vztah výkonové motivace a používání strategií učení angličtině jako cizímu jazyku na základní škole}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/30max1/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Enhancing language teaching and learning with technology for communicative competence
Michelle LeComte -
Příležitosti k rozvíjení kompetence k učení ve výuce zeměpisu
Veronika Lokajíčková -
Development of Communicative Competence in English Language of Learners at Lower Secondary School Through Speaking Activities
Daniela Koňaříková -
Applying CA to the Understanding of How Interactional Teaching Strategies Contribute to the Development of Communicative Competence: A Case Study of Online English Lessons Delivered to a Group of Four Mature Students
Simona KOUBOVÁ -
Intercultural Communicative Competence in an English Textbook
Kristýna Hrdličková -
Autonomous Learning at Universities and Its Influence on Language Learning Strategies and Metacognition
Lenka Zouhar Ludvíková -
Multisensory Structured Language Instruction in Vocabulary Learning Strategies - Comparison of Influences on Learners with and without Specific Learning Difficulties
Lenka Krajčovičová -
The development of a Romani pupil's English learning strategies after six months of tutoring
Hana Bartlová