Barbora Janů

Bakalářská práce

Analýza direkt marketingové kampaně

Analysis of direct marketing campaign
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o problematice přímého marketingu. Zaměřuje se na definování nástrojů přímého marketingu a určení jejich výhod a nevýhod. Dále jsou shrnuty základní legislativní omezení této komunikační techniky. V další části práce je analyzována konkrétní direkt marketingová kampaň pomocí dat z ExactTarget Marketing Cloudu. Na základě této analýzy je určená míra úspěšnosti komunikace …více
Abstract:
This thesis concerns of direct marketing. It focuses on defining direct marketing tools and determines their advantages and disadvantages. There are also summarized basic legislative limitations of this communication technique. The next section of this thesis analyses the specific direct marketing campaign by using data from ExactTarget Marketing Cloud. Based on this analysis, it is determined the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 11. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2015
  • Vedoucí: Olga Horová
  • Oponent: Helena Beránková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/57577