Firemní dárcovství jako forma spolupráce komerčního a neziskového sektoru – Ing. Michaela Kostrounková
Ing. Michaela Kostrounková
Bakalářská práce
Firemní dárcovství jako forma spolupráce komerčního a neziskového sektoru
Corporate Donation as a Form of Commercial Cooperation and the Voluntary Sector
Anotace:
Dárcovství může být nazváno jako nezištný projev spolupráce dvou subjektů. Prvním subjektem je dárce, individuální nebo firemní a druhým subjektem je obdarovaný, v tomto případě nestátní nezisková organizace. Zatímco důvodem individuálního dárcovství je většinou altruismus, tedy snaha pomoci druhým v případě firemního dárcovství hovoříme o společenské odpovědnosti firmy (CSR). V teoretické části je …víceAbstract:
Donorship might be called as a selfless sign of cooperation of two subjects. First subject is donor, individual or corporate and second subject is receiver of donation, in this case non-state, non- profitable organization. While reason for individual donorship is mostly altruism, meaning the attempt to help other, in case of corporate donorship the reason is social responsibility of a company.(CSR …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/t6lms/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2012
- Vedoucí: Ing. Pavla Varvažovská, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Karel Lacina, DrSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić