Posouzení strategie stavební společnosti – Petr Kokeš
Petr Kokeš
Diplomová práce
Posouzení strategie stavební společnosti
Assessment of Construction Company's Strategy
Anotace:
Cílem diplomové práce je provést posouzení stávající strategie stavební společnosti, zhodnocení dosažených výsledků a navrhnout možná doporučení vedoucí ke zlepšení její pozice. V teoretické části jsou popsány základní pojmy a vymezeny teoretické přístupy a metody strategické analýzy pro následnou aplikaci v praktické části. V teoretické části je použita pro stanovení vlivu makrookolí PESTEL analýza …víceAbstract:
The aim of the thesis is to assess the current strategy of the construction company, evaluate the achieved results and propose possible recommendations to improve its position. The theoretical part describes the basic concepts and defines the theoretical approaches and methods of strategic analysis for subsequent application in the practical part. In the theoretical part, PESTEL analysis is used to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/145422
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 8. 2021
- Vedoucí: Marcela Papalová
- Oponent: Štěpánka Linhartová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Comparing 2004 and 2014 Revolutions in Ukraine: Internal Factors and External Players
Ruslan Matsiievskyi -
Place Branding, an application to Sardinia. What is the perception of the brand and what is the difference between internal and external stakeholders?
Gian Mario Battaglia -
Influence of competitive environment on business strategy and operation
Pascal Nweze -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova -
LYFT company’s business expansion to Central Europe
Subhan Hashimov -
Interaction of Internal Forces Acting on Reinforced Concrete Cross-Sections
Dang Bao Tran