Monika Puschová

Diplomová práce

Prague City Tourism jako nástroj destinačního marketingu Prahy

Prague City Tourism as a destination marketing tool
Anotace:
Stejně jako při prodeji produktu, je i v případě i destinace nutné vytvoření kvalitní marketingové strategie. K tomu, aby byla destinace úspěšná a dokázala se prosadit na domácím i mezinárodním trhu, je nutný efektivní marketingový management destinace neboli marketingové řízení destinace. V Praze se touto činností zabývá organizací Prague City Tourism (PCT), která do řízení cestovního ruchu hlavního …více
Abstract:
In order to strengthen position of a destination on the domestic and foreign market it is necessary to create a high-quality marketing strategy and effective destination management. In Prague, destination management is in the hands of Prague City Tourism (PCT). This destination management organization brings complexity to the management of tourism in the Czech capital. Prague City Tourism defines the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 6. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2015
  • Vedoucí: Jana Valentová
  • Oponent: Zuzana Kvítková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/57442