Bc. Dominika Hrubá
Master's thesis
Etický rozměr komunikačních strategií
Ethical Dimension of Communication Strategies
Abstract:
Diplomová práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části je definován marketing, jeho vývoj a marketingové nástroje. Teoretická část se dále blíže zaměřuje na komunikační nástroje marketingu. Praktická část se zabývá legislativní i nelegislativní úpravou reklamy ve farmaceutickém průmyslu a popisem komunikačních strategií vybraných lékáren.Abstract:
The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. Theoretical part contains definition of marketing, marketing development and marketing tools, theoretical part is also focused on marketing communication tools. Practical part deals with legal and non-legal regulation of advertising in pharmaceutical industry and description of communication strategies of selected pharmacies.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ic6rk/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2016
- Supervisor: Ing. Michaela Svitáková
- Reader: Ing. Pavel Rosenlacher
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketing vybraných farmaceutických produktů - případová studie na základě osobní empirie obchodního reprezentanta
Šárka Gregorková -
Integrated Marketing Communication within the Events Industry
Daryna Kosse -
Marketingová komunikace ve fitness průmyslu
Kryštof Wetter -
Marketingová komunikace v potravinářském průmyslu
Daniela Hrdličková -
Marketingová komunikace a tvorba konkrétního marketingového plánu v umělecké činnosti
Thuy Luu Thanh -
Marketingová komunikace v odvětví maloobchodu
Iveta Koloušková -
Marketingová komunikace ve finančním podniku
Ester Jagobová -
Marketingová komunikace Posthotelu v Achenkirchu
Vojtěch Goldmann