Bc. Dominika Hrubá

Master's thesis

Etický rozměr komunikačních strategií

Ethical Dimension of Communication Strategies
Abstract:
Diplomová práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části je definován marketing, jeho vývoj a marketingové nástroje. Teoretická část se dále blíže zaměřuje na komunikační nástroje marketingu. Praktická část se zabývá legislativní i nelegislativní úpravou reklamy ve farmaceutickém průmyslu a popisem komunikačních strategií vybraných lékáren.
Abstract:
The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. Theoretical part contains definition of marketing, marketing development and marketing tools, theoretical part is also focused on marketing communication tools. Practical part deals with legal and non-legal regulation of advertising in pharmaceutical industry and description of communication strategies of selected pharmacies.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 6. 2016
  • Supervisor: Ing. Michaela Svitáková
  • Reader: Ing. Pavel Rosenlacher

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní