Bc. Dominika Hrubá

Diplomová práce

Etický rozměr komunikačních strategií

Ethical Dimension of Communication Strategies
Anotace:
Diplomová práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části je definován marketing, jeho vývoj a marketingové nástroje. Teoretická část se dále blíže zaměřuje na komunikační nástroje marketingu. Praktická část se zabývá legislativní i nelegislativní úpravou reklamy ve farmaceutickém průmyslu a popisem komunikačních strategií vybraných lékáren.
Abstract:
The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. Theoretical part contains definition of marketing, marketing development and marketing tools, theoretical part is also focused on marketing communication tools. Practical part deals with legal and non-legal regulation of advertising in pharmaceutical industry and description of communication strategies of selected pharmacies.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2016
  • Vedoucí: Ing. Michaela Svitáková
  • Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní