Sociální aspekty v chování společnosti při nákupu alkoholu po prohibici – Václav Pros, DiS.
Václav Pros, DiS.
Bakalářská práce
Sociální aspekty v chování společnosti při nákupu alkoholu po prohibici
Social aspects of behavior in society when buying alcohol after prohibition
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá sociálními aspekty v chování společnosti při nákupu alkoholu po prohibici. Teoretická část práce se zaměřuje na výrobu lihu a lihovin, alkohol a prohibici v historii lidské společnosti, správu spotřební daně z lihu a změnami v povinném značení lihu, výskytem otrav závadnými lihovinami a nařízením prohibice v září 2012 na území České republiky. Součástí bakalářské práce je …víceAbstract:
The Bachelor's thesis deals with social aspects in a behavior of the society, when buying alcohol after the prohibition. The theoretical part is focused on the production of grain alkohol and spirits, alkohol and the prohibition in the history of the human society, the administration of the excise tax from grain alcohol and changes in a compulsory signification of grain alkohol, occurrence of poison …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2014
Zveřejnit od: 30. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Pros, Václav. Sociální aspekty v chování společnosti při nákupu alkoholu po prohibici. Brno, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Vliv sociálních sítí na nákupní chování spotřebitele
Nicolle Nováková -
Role sociálních médií v nákupním chování spotřebitele
Anhelina DIDYKOVÁ -
Vliv sociálních sítí na nákupní chování spotřebitele
Miriam Kožušníková -
Jak sociální sítě ovlivňují nákupní chování spotřebitelů
Filip CHALOUPKA -
Vliv sociálních sítí na chování spotřebitele
Silvie Chovancová -
Vliv sociálních sítí na nákupní chování spotřebitele vín ve vazbě na cestovní ruch
Šárka Vanková -
Vliv sociálního prostředí na nákupní chování spotřebitele
Martin Diatilo -
Vliv sociálních sítí na chování spotřebitele
Lukáš Jaro