Marketingová strategie a právní aspekty uvedení nového výrobku značky Pixie Crew na trh – Jana Synková
Jana Synková
Master's thesis
Marketingová strategie a právní aspekty uvedení nového výrobku značky Pixie Crew na trh
Legal aspects and marketing strategy of launching a new product to the market
Abstract:
Cílem této diplomové práce je vytvoření vhodné marketingové strategie pro malou firmu při zavádění nového výrobku na trh. Práce bude zahrnovat jak aspekty ekonomické a marketingové, tak aspekty právní. V teoretické části práce budou vymezeny stěžejní pojmy týkající se marketingových strategií, jimiž jsou marketing, marketingový mix a jeho nástroje a marketingový výzkum. Dále bude teoretická část obsahovat …moreAbstract:
The aim of this thesis is to create a suitable marketing strategy of launching a new product to the market for a small company. The thesis includes both economic, marketing and legal aspects. Fundamental terms related to marketing strategies, which are marketing, marketing mix and its tools and marketing research are defined in the theoretical part of the thesis. Furthermore, the theoretical part contains …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 10. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78506
Thesis defence
- Date of defence: 21. 1. 2020
- Supervisor: Milan Postler
- Reader: Martin Boháček
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78506
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Podnikání a právo
Theses on a related topic
-
Arbitrability of Disputes Concerning Intellectual Property Rights
Petr Kalenský -
Intellectual Property Rights Protection Effect on the Marketing Activities of the International Companies in the United Kingdom.
Anelya Barzhukova -
Economic Analysis of Intellectual Property
Lukáš Horák -
Intellectual Property Rights in Musical Bands in Central Europe and their Financial Advantages and Disadvantages
Izabela Škutová -
Intellectual Property Rights, their Role and Implications for Pharmaceutical Industry
Vanda Barátová -
Intellectual Property and Access to Medicines: Patent Pooling as Access Enabler in Pharmaceutical Industry
Renata Nemkyová -
Marketing Strategy of Company XY
Kateřina Janečková -
Marketing Strategy in International Markets
Prathiba Kannan