Jana Synková

Master's thesis

Marketingová strategie a právní aspekty uvedení nového výrobku značky Pixie Crew na trh

Legal aspects and marketing strategy of launching a new product to the market
Abstract:
Cílem této diplomové práce je vytvoření vhodné marketingové strategie pro malou firmu při zavádění nového výrobku na trh. Práce bude zahrnovat jak aspekty ekonomické a marketingové, tak aspekty právní. V teoretické části práce budou vymezeny stěžejní pojmy týkající se marketingových strategií, jimiž jsou marketing, marketingový mix a jeho nástroje a marketingový výzkum. Dále bude teoretická část obsahovat …more
Abstract:
The aim of this thesis is to create a suitable marketing strategy of launching a new product to the market for a small company. The thesis includes both economic, marketing and legal aspects. Fundamental terms related to marketing strategies, which are marketing, marketing mix and its tools and marketing research are defined in the theoretical part of the thesis. Furthermore, the theoretical part contains …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 10. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 1. 2020
  • Supervisor: Milan Postler
  • Reader: Martin Boháček

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/78506