Klára Sluková
Bachelor's thesis
Analýza zákaznických služeb
Analysis of customer service
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou zákaznických služeb v úseku Customer Service ve společnosti Siemens, s.r.o. V první části práce jsou definovány základní teoretické pojmy, jakou jsou podnik, strategie podniku, zákazník a péče o něj a v neposlední řadě definice služeb. V následující praktické části je představena společnost a oddělení, ve kterém byla analýza služeb prováděna. Součástí praktické …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the analyzing the customer services in the Customer Service department of Siemens, s.r.o. The first part of the thesis defines the basic theoretical concepts, such as enterprise, company strategy, customer and customer care, and last but not least the definition of services. The following practical part introduces the company and department in which the analysis of services …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 5. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: PaedDr. Alexandr Šenec
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Sluková, Klára. Analýza zákaznických služeb. Pardubice, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Operation in Enterprises
Theses on a related topic
-
Aktuální problémy zasílatelských služeb a jejich analýza se zaměřením na KEB služby
Aneta Váňová -
Analýza zvolené služby podniku
David Krayzel -
Analýza vlivu kvality služeb na spokojenost zákazníka
Kamil Koštiál -
Analýza spokojenosti hostů s nabídkou služeb v Hotelu Šipka***
Petra Monsportová -
Analýza (vybrané/vybraných) služeb ve zvolené lokalitě
Barbora Kajkavac -
Analýza potřeb a návrh koncepce oddělení podpory ICT v podniku poskytujícím služby u zákazníka
Tuan Anh Dinh -
Analýza spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem služeb
Simona Krbečková -
Analýza spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem služeb
Michaela Kopřivová