Sára ČERNÁ
Diplomová práce
Čtenářská gramotnost ve výuce chemie
Reading literacy in chemistry
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na diagnostiku čtenářské gramotnosti v chemii pomocí pracovních listů zaměřených na komplexní úlohy. Teoretická část se zabývá popisem gramotností (funkční, čtenářské), etapy rozvoje funkční gramotnosti a faktory ovlivňující úroveň čtenářské gramotnosti. Dále se zaobírá postupy a metodami rozvoje čtenářské gramotnosti v chemii. Popisuje strukturu komplexních úloh, práci …víceAbstract:
This diploma thesis is focused on diagnostics of reading literacy in chemistry by means of worksheets focused on complex tasks. The theoretical part deals with the description of literacy (functional, reading), stages of development of functional literacy and factors affecting the level of reading literacy. It also deals with methods and methods of development of reading literacy in chemistry. It describes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2020
- Vedoucí: Doc. RNDr. Marie Solárová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ČERNÁ, Sára. Čtenářská gramotnost ve výuce chemie. Ostrava, 2020. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Přírodovědecká fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Přírodovědecká fakultaMagisterský studijní program / obor:
Chemie / Učitelství chemie - biologie pro 2. stupeň základních škol a střední školy (dvouoborové)
Práce na příbuzné téma
-
Čtenářská gramotnost odsouzených ve Věznici Kuřim
Daniela Juríková -
E-gramotnost jako součást čtenářské gramotnosti
Štěpánka DROZDOVÁ -
Funkční a digitální gramotnost žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy
Petra Tužilová -
Čtenářská gramotnost ve výuce chemie na střední škole
Lucie Kopicová -
Čtenářská gramotnost žáků primární školy v návaznosti na aktuální kurikulum
Kateřina Studená -
Metody a strategie kritického myšlení ve slohové výuce na 2. stupni ZŠ
Jana Nejedlá -
Metody a strategie kritického myšlení ve výuce mateřského jazyka na 1. st. ZŠ
Veronika Čížová -
Komunikační výchova jako globální strategie: mezipředmětové propojení s občanskou výchovou, dialogická komunikace a participace žáků na výuce
Marie VAŠUTOVÁ