Sára ČERNÁ
Master's thesis
Čtenářská gramotnost ve výuce chemie
Reading literacy in chemistry
Abstract:
Tato diplomová práce je zaměřena na diagnostiku čtenářské gramotnosti v chemii pomocí pracovních listů zaměřených na komplexní úlohy. Teoretická část se zabývá popisem gramotností (funkční, čtenářské), etapy rozvoje funkční gramotnosti a faktory ovlivňující úroveň čtenářské gramotnosti. Dále se zaobírá postupy a metodami rozvoje čtenářské gramotnosti v chemii. Popisuje strukturu komplexních úloh, práci …moreAbstract:
This diploma thesis is focused on diagnostics of reading literacy in chemistry by means of worksheets focused on complex tasks. The theoretical part deals with the description of literacy (functional, reading), stages of development of functional literacy and factors affecting the level of reading literacy. It also deals with methods and methods of development of reading literacy in chemistry. It describes …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 21. 5. 2020
- Supervisor: Doc. RNDr. Marie Solárová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ČERNÁ, Sára. Čtenářská gramotnost ve výuce chemie. Ostrava, 2020. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Přírodovědecká fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Přírodovědecká fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ScienceMaster programme / field:
Chemistry / Ch-Bi 2o zss
Theses on a related topic
-
Čtenářská gramotnost odsouzených ve Věznici Kuřim
Daniela Juríková -
E-gramotnost jako součást čtenářské gramotnosti
Štěpánka DROZDOVÁ -
Funkční a digitální gramotnost žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy
Petra Tužilová -
Čtenářská gramotnost ve výuce chemie na střední škole
Lucie Kopicová -
Čtenářská gramotnost žáků primární školy v návaznosti na aktuální kurikulum
Kateřina Studená -
Metody a strategie kritického myšlení ve slohové výuce na 2. stupni ZŠ
Jana Nejedlá -
Metody a strategie kritického myšlení ve výuce mateřského jazyka na 1. st. ZŠ
Veronika Čížová -
Komunikační výchova jako globální strategie: mezipředmětové propojení s občanskou výchovou, dialogická komunikace a participace žáků na výuce
Marie VAŠUTOVÁ