Bc. Jana Sláčalová

Master's thesis

Optimální působení na percepci spotřebitele v komunikační strategii

Optimal action to consumer perception in communication strategy
Abstract:
Se stále se zvyšující nabídkou zboží a služeb roste i zájem o poznání, jak zákazníci vnímají daný obchod nebo službu, jaké jsou jejich preference a očekávání. Marketingoví pracovníci vyvíjejí nemalé úsilí pro zjištění, jakým způsobem ovlivnit vnímání klientů a přimět je k nákupu konkrétního produktu nebo v konkrétních obchodě. V různých stádiích vývoje firmy nebo produktu, či nabízené služby je navíc …more
Abstract:
With the increasing supply of goods and services it can be observed increasing interest in understanding, how the customers perceive in particular market or service, what they prefer and expect. Marketing workers always deal with the problem how to influence consumer perception and make them to buy particular pruduct or to buy in particular shop. In different stage of product or company, event. service …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 6. 2011
  • Supervisor: Mgr. Miloslava Kykalová
  • Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní