Optimální působení na percepci spotřebitele v komunikační strategii – Bc. Jana Sláčalová
Bc. Jana Sláčalová
Master's thesis
Optimální působení na percepci spotřebitele v komunikační strategii
Optimal action to consumer perception in communication strategy
Abstract:
Se stále se zvyšující nabídkou zboží a služeb roste i zájem o poznání, jak zákazníci vnímají daný obchod nebo službu, jaké jsou jejich preference a očekávání. Marketingoví pracovníci vyvíjejí nemalé úsilí pro zjištění, jakým způsobem ovlivnit vnímání klientů a přimět je k nákupu konkrétního produktu nebo v konkrétních obchodě. V různých stádiích vývoje firmy nebo produktu, či nabízené služby je navíc …moreAbstract:
With the increasing supply of goods and services it can be observed increasing interest in understanding, how the customers perceive in particular market or service, what they prefer and expect. Marketing workers always deal with the problem how to influence consumer perception and make them to buy particular pruduct or to buy in particular shop. In different stage of product or company, event. service …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 4. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/cheym/
Thesis defence
- Date of defence: 28. 6. 2011
- Supervisor: Mgr. Miloslava Kykalová
- Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Zákaznické vnímání transportního obalu v oblasti E-commerce
Jakub Matějek -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
Daria Krylosova -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Radka Zemanová -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Miluše Hadrabová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Nataliia Marhita -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu.
Kristýna Teifertová -
Marketingová komunikace v maloobchodní jednotce New Yorker, s. r. o.
Michal Vašíček -
Marketingová komunikace vybraného ekologického produktu
Jiří Študent