Komunikace Univerzity Tomáš Bati ve Zlíně s potenciálními uchazeči o studium – Bc. Kateřina KLUGOVÁ
Bc. Kateřina KLUGOVÁ
Master's thesis
Komunikace Univerzity Tomáš Bati ve Zlíně s potenciálními uchazeči o studium
Communications of Tomas Bata University in Zlín with potential candidates for study
Abstract:
Ústředním bodem diplomové práce je koncept projektu s názvem UTB ? Univerzita, co Tě Baví?, jehož cílem je komunikace s potenciálními uchazeči o studium na Univerzitu Tomáše Bati ve Zlíně. Teoretická část práce představuje vstupní bod pro pochopení problematiky marketingu škol. Objasňuje, jak probíhá komunikace neziskových organizací, konkrétně škol, jak vnitřní tak i externí komunikace. První část …moreAbstract:
The principal point of my dissertation is concept of the project calls ?UTB ? Univerzita, co Tě baví?, whose aim is communication with potential candidates for study on Tomas Bata University. The theoretical part presents the basics of school marketing. It clears up the basic principles how works communication in non profit sector, internal and external communication. First part describes school competition …moreKeywords
marketing školy marketing neziskového sektoru vzdělávací instituce školní klima image komunikace konkurence nábor studentů potenciální uchazeči SWOT analýza mapa tržního bojiště marketingová analýza demografická křivka internet word-of-mouth veletrh multimediální prezentace motivace náklady
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2011
Identifier:
18398
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KLUGOVÁ, Kateřina. \textit{Komunikace Univerzity Tomáš Bati ve Zlíně s potenciálními uchazeči o studium}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2011. Available from: https://theses.cz/id/338goe/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KLUGOVÁ, Kateřina. Komunikace Univerzity Tomáš Bati ve Zlíně s potenciálními uchazeči o studium. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 26. 04. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketing v neziskovém sektoru
Natálie Nodesová -
Marketing v neziskovém sektoru
Tomáš Bergman -
Marketing v neziskovém sektoru
Zdeněk Červený -
Marketing v neziskovém sektoru
Markéta Hassmanová -
Marketing v neziskovém sektoru
Jiří Macura -
Marketing v neziskovém sektoru
Barbora Jitka Denigerová -
Marketing v neziskovém sektoru
Nikola Šeráková -
Marketing v neziskovém sektoru
Lukáš Šroub