Komunikace Univerzity Tomáš Bati ve Zlíně s potenciálními uchazeči o studium – Bc. Kateřina KLUGOVÁ
Bc. Kateřina KLUGOVÁ
Master's thesis
Komunikace Univerzity Tomáš Bati ve Zlíně s potenciálními uchazeči o studium
Communications of Tomas Bata University in Zlín with potential candidates for study
Anotácia:
Ústředním bodem diplomové práce je koncept projektu s názvem UTB ? Univerzita, co Tě Baví?, jehož cílem je komunikace s potenciálními uchazeči o studium na Univerzitu Tomáše Bati ve Zlíně. Teoretická část práce představuje vstupní bod pro pochopení problematiky marketingu škol. Objasňuje, jak probíhá komunikace neziskových organizací, konkrétně škol, jak vnitřní tak i externí komunikace. První část …viacAbstract:
The principal point of my dissertation is concept of the project calls ?UTB ? Univerzita, co Tě baví?, whose aim is communication with potential candidates for study on Tomas Bata University. The theoretical part presents the basics of school marketing. It clears up the basic principles how works communication in non profit sector, internal and external communication. First part describes school competition …viacKľúčové slová
marketing školy marketing neziskového sektoru vzdělávací instituce školní klima image komunikace konkurence nábor studentů potenciální uchazeči SWOT analýza mapa tržního bojiště marketingová analýza demografická křivka internet word-of-mouth veletrh multimediální prezentace motivace náklady
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011
Identifikátor:
18398
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KLUGOVÁ, Kateřina. \textit{Komunikace Univerzity Tomáš Bati ve Zlíně s potenciálními uchazeči o studium}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Multimedia Communications. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/338goe/.
Jak správně citovat práci
KLUGOVÁ, Kateřina. Komunikace Univerzity Tomáš Bati ve Zlíně s potenciálními uchazeči o studium. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 26. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Marketing v neziskovém sektoru
Natálie Nodesová -
Marketing v neziskovém sektoru
Tomáš Bergman -
Marketing v neziskovém sektoru
Zdeněk Červený -
Marketing v neziskovém sektoru
Markéta Hassmanová -
Marketing v neziskovém sektoru
Jiří Macura -
Marketing v neziskovém sektoru
Barbora Jitka Denigerová -
Marketing v neziskovém sektoru
Nikola Šeráková -
Marketing v neziskovém sektoru
Lukáš Šroub