Analýza prostředí konkrétního hotelu – Bc. Markéta Česká
Bc. Markéta Česká
Diplomová práce
Analýza prostředí konkrétního hotelu
Analysis of a particular hotel environment
Anotace:
Cílem diplomové práce je provést komplexní analýzu vnitřního a vnějšího prostředí konkrétního hotelu. Teoretická část je na základě studia literatury zaměřena na charakteristiku východisek a přístupů strategického managementu a na popis metod a technik strategického managementu. Analytická část zahrnuje použití vhodných metod a technik v rámci situační analýzy jako jedné z etap obecného strategického …víceAbstract:
The goal of the Masters´dissertation is a complex analysis of external and internal environment of a specific hotel. Based on study of literature is the theoretic part focused on charateristic features and principles of strategic management and describes strategic management methods and techniques. In the analytical part suitable methods and techniques within the framework of situational analysis as …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/v6o0a/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2019
- Vedoucí: doc. Ing. Petr Čech, Ph.D.
- Oponent: Dr. Ing. Sylva Skupinová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ČESKÁ, Markéta. \textit{Analýza prostředí konkrétního hotelu}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/33ou6z/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Práce na příbuzné téma
-
Návrh marketingové strategie pro vinařskou firmu
Lukáš Secký -
Návrh marketingové strategie konkrétní instituce
Věra Sklenářová -
Návrh marketingové strategie konkrétní instituce
Tereza Ostrá -
Marketingová strategie Izonex Group s.r.o.
Roman Petruška -
Strategie rozvoje firmy
Radoslav Vybíral -
Návrh marketingové strategie konkrétní instituce
Kristýna Sosíková -
Marketingová strategie pro inovovaný výrobek
Petr Sedláček -
Employee development at hotel industry: Case Study of airport hotel
Olga Shevchenko