Význam customer experience v hotelech a penzionech – Bc. Martin Pleyer
Bc. Martin Pleyer
Master's thesis
Význam customer experience v hotelech a penzionech
The importance of customer experience in hotels and guesthouses
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá marketingovým konceptem customer experience (CX). V literární rešerši jsou shrnuty dosavadní poznatky k tomuto tématu zaměřené na oblast hotelů a penzionů. V praktické části je proveden nejprve kvalitativní výzkum, který zjišťuje, jaké komponenty se podílí na tvorbě celkového zážitku. Dále byl proveden kvantitativní výzkum, který zjišťuje, které z těchto komponent mají …moreAbstract:
This diploma thesis deals with the marketing concept of customer experience (CX). The literature review summarizes the existing knowledge on this topic focused on hotels and guesthouses. In the practical part, qualitative research is first conducted to find out which components are involved in the creation of the overall experience. Next, quantitative research was conducted to find out which of these …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2024
Identifier:
https://is.muni.cz/th/sanqc/
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2024
- Supervisor: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
- Reader: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Business Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Integration of Voice of Customer into Customer Experience Measurement
Lucie Šperková -
Customer experience v oblasti B2B marketingu
Vladimír Kurz -
Customer Experience a mapy zákaznických cest ve vybrané společnosti
Lucie Weissová -
Customer experience v e-commerce projektu Point4me
Michael Sázavský -
Customer experience v bezobalových obchodech
Karolína Dvořáčková -
Customer Experience
Veronika Kundrtová -
Customer Experience as a Sustainable Source of Competitive Differentiation in the Age of Internet-Perspective of the Hotel Industry
Kryštof Luňák -
Košer turismus a jeho unikátní produkt Kosher Hotel KING DAVID Prague
Hana Stoličková