Hana Koreňová

Diplomová práce

Stratégia vstupu firmy na trh

Strategie vstupu firmy na trh
Anotace:
Společnost E-zone Technologies je slovenská firma zaoberající se vývojem internetových aplikácí, která se rozhodla na základě minulého vývoje rozšířit své podnikání do České Republiky. Cílem diplomové práce bylo vytvoření vhodné strategie vstupu firmy E-zone Technologies na český trh. Pro dosažení cíle byla vypracováná PEST analýza, analýza mikro prostředí a SWOT analýza, které odhalili příležitosti …více
Abstract:
E- zone Technologies is a Slovakia based company which dedicates to the development of Internet applications. Given its previous experience dealing with Czech clients, the company has decided to expand its services to Czech Republic. The main goal of the present thesis is to design a proper business and marketing strategy for the company's introduction into the Czech market. To achieve the purpose …více
Abstract:
Spoločnosť E-zone Technologies je slovenská firma zaoberajúca sa vývojom internetových aplikácií, ktorá sa rozhodla na základe predošlého vývoja rozšíriť svoje podnikanie do Českej republiky. Cieľom diplomovej práce bolo vytvorenie vhodnej stratégie vstupu firmy E-zone Technologies na český trh. Pre dosiahnutie cieľa bola vypracovaná PEST analýza, analýza mikro prostredia a SWOT analýza, ktoré odhalili …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2012
  • Vedoucí: Lenka Turnerová
  • Oponent: Mojmír Prídavok

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/31651

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod