Ing. Petra Rosolová

Master's thesis

Moderní aplikace marketingové komunikace

Modern Application of Marketing Communication
Anotácia:
Žijeme v turbulentní době, pro kterou je charakteristickým rysem využívání technologií, inovací a změn, na které je důležité umět včas a správně reagovat. Na základě tohoto je důležité věnovat pozornost marketingové komunikaci, díky které dokáže být podnik připraven, informuje zákazníky a je konkurenceschopný, proto je cílem této práce provedení analýzy marketingové komunikace vybraného podniku a navržení …viac
Abstract:
We live in a turbulent time, for which it is common using technology, innovation and changes to which it is important to be able to respond quickly and correctly. Based on this it is crucial to pay attention to marketing communnication to which any company can be prepared, inform customers and reamin competitive, therefore the aim of this diplmova thesis is to analyse the marketing communication of …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2020
  • Vedúci: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Martin Švehla

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication