Případ dotačního podvodu "Čapí hnízdo" - evropské a národní právní aspekty – Mgr. David Růžička
Mgr. David Růžička
Diplomová práce
Případ dotačního podvodu "Čapí hnízdo" - evropské a národní právní aspekty
Subsidy Fraud Case "Čapí hnízdo" - European and National Legal Aspects
Anotace:
Cílem této diplomové práce je analyzovat právní aspekty dotačního případu „Čapí hnízdo“. První část práce mapuje skutkový stav dotacemi podpořeného projektu vybudování kongresového centra Farma Čapí hnízdo. Projekt byl pro podezření ze zneužití finančních prostředků ze strukturálních fondů Evropské unie vyšetřován evropským úřadem OLAF a několik osob včetně premiéra České republiky bylo stíháno v trestním …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis is to analyse legal aspects of “Stork Nest” subsidy fraud. First part of this thesis maps the facts of subsidy-backed project of building congress centre called Stork Nest Farm. This project was investigated by European OLAF office and several people including Czech prime minister Andrej Babiš were criminally prosecuted in Czech Republic because of misuse of European …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/swu5k/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2020
- Vedoucí: doc. JUDr. Filip Křepelka, Ph.D.
- Oponent: doc. JUDr. David Sehnálek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Právnická fakultaMasarykova univerzita
Právnická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Právo a právní věda / Právo
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík