Michaela Hlávková

Bachelor's thesis

Virální online marketing

Viral marketing
Abstract:
Cílem práce je explikace základních principů a aspektů virálního marketingu v digitálním online prostředí. Následně na praktickém příkladu jsou definovány základní postupy a pravidla pro vytvoření virální kampaně, a aspekty nutné pro její úspěšné virální šíření.
Abstract:
Main objective of this thesis is to explain the basic principles of viral marketing in digital online environment. Consequently, main rules and procedures for creating a successful viral campaing are defined, as well as aspects that are crucial for its viral spreading.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2018
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Renáta Bílková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Hlávková, Michaela. Virální online marketing. Pardubice, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní