Michaela Hlávková
Bachelor's thesis
Virální online marketing
Viral marketing
Abstract:
Cílem práce je explikace základních principů a aspektů virálního marketingu v digitálním online prostředí. Následně na praktickém příkladu jsou definovány základní postupy a pravidla pro vytvoření virální kampaně, a aspekty nutné pro její úspěšné virální šíření.Abstract:
Main objective of this thesis is to explain the basic principles of viral marketing in digital online environment. Consequently, main rules and procedures for creating a successful viral campaing are defined, as well as aspects that are crucial for its viral spreading.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2018
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Renáta Bílková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Hlávková, Michaela. Virální online marketing. Pardubice, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economics and Management / Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Budování klientské loajality na bázi nástroje word of mouth - Projekt pro Enjoy English, s.r.o.
Hana Bělík -
Dopad Word-of-Mouth marketingu a virálního marketingu na kontinuální a diskontinuální technologické inovace
Přemysl Staroveský -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
Begaim Saidyldaeva -
Social media influencers and their usage in marketing strategy
Aelita Li -
Social Media Marketing
Ishtiaq Ahmad Danish -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Ulkar Aliyeva