Využití metod zážitkové pedagogiky při zkvalitňování klimatu školní třídy – Ľubica KOVÁŘOVÁ
Ľubica KOVÁŘOVÁ
Bakalářská práce
Využití metod zážitkové pedagogiky při zkvalitňování klimatu školní třídy
Using methods of experiential education to enhance the quality of school class climate
Anotace:
Cílem práce je prozkoumat možné souvislosti mezi používanými metodami zážitkové pedagogiky a klimatem školní třídy. Práce mapuje sociální klima třídy ve vybraných třídách ZŠ před a po absolvování zážitkových kurzů. Výzkumný soubor je tvořen žáky ZŠ Bílovická Ostrava - Svinov. Jedná se o třídy, jež absolvovaly tři zážitkové kurzy, které organizovalo Středisko volného času v Ostravě Zábřehu. Celkový …víceAbstract:
The aim is to investigate possible links between the methods, used in experiential education, and classroom climate. The thesis explores the social climate of the classroom in selected primary school classrooms before and after the passing of experiential courses. The research group consists of primary school pupils of Bílovická Ostrava Svinov basic school. These are the classes that passed three experiential …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2015
Zveřejnit od: 16. 12. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jana Harvanová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOVÁŘOVÁ, Ľubica. Využití metod zážitkové pedagogiky při zkvalitňování klimatu školní třídy. Olomouc, 2015. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.12.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 16. 12. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Fakulta tělesné kulturyBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Rekreologie
Práce na příbuzné téma
-
Instrukce lektorů Prázdninové školy Lipnice
Libor Pokorný -
Projektové řízení autorských kurzů v Prázdninové škole Lipnice - analýza a metodický průvodce
Zbyněk Riedl -
Marketingová komunikace občanského sdružení Prázdninová škola Lipnice
Michaela KLOCOVÁ -
Vývoj Instruktorského kurzu Prázdninové školy Lipnice
Klára ŠINDELKOVÁ -
Vliv časového odstupu pokurzovní reflexe na výpovědi účastníků zimní části Instruktorského kurzu Prázdninové školy Lipnice 2015.
Petr SKALKA -
Prázdninová škola Lipnice Projekt BOTTEGA
Šárka Ondřejová -
Komunikační strategie neziskové organizace Prázdninová škola Lipnice
Zuzana HANÁKOVÁ -
Zážitková pedagogika
Jiří Stoklasa
Název
Vložil
Vloženo
Práva