Moderní technologie v marketingové komunikaci na spotřebitelském trhu – Bc. Josef ŠTAIF
Bc. Josef ŠTAIF
Diplomová práce
Moderní technologie v marketingové komunikaci na spotřebitelském trhu
Modern technologies in promotion on consumer market
Anotace:
Hlavním tématem diplomové práce je hodnocení webových stránek cestovních kanceláří jakožto jednoho z mnoha prvků moderních technologií v marketingové komunikaci na spotřebitelském trhu. Po teoretickém úvodu do dané oblasti následuje zaměření na webové stránky a jejich nedostatky. Dále jsou okomentovány výsledky hodnocení webových stránek cestovních kanceláří. Tyto hodnoty jsou dále porovnány s podobným …víceAbstract:
The main theme of this diploma thesis is rating the websites of travel agencies and tour operators as one of the many elements of modern technologies in promotion on consumer market. A short introduction to the theory of the field is followed by a focus on the websites and their scarcities. Those are joined by the results of the websites' ranking made for the travel agencies and tour operators. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Tlučhoř, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠTAIF, Josef. Moderní technologie v marketingové komunikaci na spotřebitelském trhu. Plzeň, 2018. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Moderní marketingová komunikace podniku
Miroslav Nováček -
Moderní formy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi
Anna Štefánková -
Moderní aplikace marketingové komunikace v podnikové praxi
Kristýna Svobodová -
Moderní aplikace marketingové komunikace
Petra Rosolová -
Moderní aplikace marketingové komunikace
Nicole Petružálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová