Martin Štverák

Diplomová práce

Virální marketing na internetu

Viral marketing on the Internet
Anotace:
Práce poskytuje přehled o virálním marketingu a díky němu čtenář může zjistit, zda by pro něj mohl být virální marketing (v jakékoliv podobě) tou správnou cestou. Je popsán proces, kterým se lze nechat inspirovat při realizaci virální kampaně. Práce zahrnuje analýzu konkrétního virálního webového projektu. Cílem práce je vytvořit rozdělení jednotlivých složek virálního marketingu, stanovit předpoklady …více
Abstract:
Thesis provides an overview of viral marketing. It describes the process by which you can be inspired to implement viral campaign. The thesis includes analysis of specific viral Web project. The aim of this thesis is to create a breakdown of the various components of viral marketing, to establish conditions that should be satisfied for the viral marketing to success, suggesting how to use viral marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 2. 2010
  • Vedoucí: Tomáš Šalamon
  • Oponent: Oleg Svatoš

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/19605

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie