Student activating teachnig methods at English language lesson at primary school – Jana Pechancová
Jana Pechancová
Master's thesis
Student activating teachnig methods at English language lesson at primary school
Student activating teachnig methods at English language lesson at primary school
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá aktivizačními metodami výuky anglickéhojazyka na prvním stupni základní školy. Popisuje psychologickou charakteristiku dětímladšího školního věku. Práce podává stručný přehled klasifikace metod, a zvláštěmetod aktivizačních. Na základě publikace J. C. Richardse a T. S. Rodgerse a taképublikace P. Daviese a E. Pearseho práce uvádí a rozebírá používané aktivizační metodypři …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 7. 2010
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eM654
Thesis defence
- Date of defence: 23. 8. 2010
- Supervisor: Martin Skutil
- Reader: Olga Vraštilová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PECHANCOVÁ, Jana. \textit{Student activating teachnig methods at English language lesson at primary school}. Online. Master's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, UHK, Pedagogická fakulta. 2010. Available from: https://theses.cz/id/3651t9/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec Králové. ArchivUniverzita Hradec Králové
UHK, Pedagogická fakultaMaster programme / field:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň ZŠ - speciální pedagogika
Theses on a related topic
-
Teaching Vocabulary through Literature - Lexis in the Graded Reader
Iva Musilová -
Between Storytelling and Life Writing: Reading Delphine Red Shirt and Virginia Driving Hawk Sneve
Petra Vazačová -
Between Storytelling and Life Writing: Reading Delphine Red Shirt and Virginia Driving Hawk Sneve
Petra Vazačová -
Znalosti předškolních dětí a dnešní životní styl
Markéta CELEROVÁ -
Fúze digitálních her a filmů – interaktivní film: struktura a rozdíly ve vyprávění příběhu
Lubomír Konečný -
Historie v příbězích a příběhy v historii: Vyprávění a historický komentář ve Ztracených v Mnichově
Michael Šenovský -
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová -
Návaznost výuky anglického jazyka z mateřských škol do škol základních - výuka slovní zásoby
Monika Palánová