Bc. Dana Janovská

Diplomová práce

Vliv jednotlivých forem interních PR na firemní kulturu, postoje a hodnoty zaměstnanců firmy

The Effect of individual Forms of internal PR on the corporate Culture, the Attitudes and Values of the Employees of the Company
Anotace:
Objektem analýzy diplomové práce je interní komunikace ve vazbě na firemní kulturu a jeji vliv na postoje a hodnoty zaměstnanců ve zvolené energetické firmě. Teoretická část definuje náměty a metody v oblasti interní komunikace, firemní kultury, motivace, interních PR a marketingového výzkumu pro následnou analýzu. V praktické části je identifikace vybrané firmy podle pasáží uvedených v teoretické …více
Abstract:
The objective of this master´s thesis is to analyse the internal communication in relation to the corporate culture and its effect on the attitudes and values of the employees of the selected company of energy. The theoretical part definces topics and methods in the area of teh internal communication, the corporate culture, the motivation, internal PR and the marketing research for the purposes of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014
Zveřejnit od: 18. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Janovská, Dana. Vliv jednotlivých forem interních PR na firemní kulturu, postoje a hodnoty zaměstnanců firmy. Zlín, 2014. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 18. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace