Syntaktická problematika v současných učebnicích češtiny pro SŠ – Bc. Alexandra Müllerová
Bc. Alexandra Müllerová
Diplomová práce
Syntaktická problematika v současných učebnicích češtiny pro SŠ
Syntactic Issues in Current Czech Language Textbooks for Secondary Schools
Anotace:
Tato diplomová práce podává zevrubnou informaci o zpracování syntaktické problematiky ve vybraných současných učebnicích češtiny pro střední školy a hodnotí vztah mezi obsahem učebních textů a reálnými znalostmi studentů. Práce se dělí na 2 části. První část se věnuje didaktickým aspektům sledované problematiky a analýze středoškolských učebnic. Jádrem druhé části práce je rozbor výsledků terénního …víceAbstract:
This diploma thesis provides detailed information about the treatment of syntactic issues in the selected current Czech language textbooks for secondary schools and it examines the relationship between the textbooks' content and the students' actual knowledge. The thesis is divided into 2 parts. The first part addresses methodological aspects of syntactic issues and it also includes an analysis of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/biad6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2021
- Vedoucí: PhDr. Jarmila Vojtová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Hana Žižková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství českého jazyka a literatury pro střední školy / Učitelství českého jazyka a literatury
Práce na příbuzné téma
-
Parallel Texts as an Alternative Methodology in Investigation of Language of Space: The Case of English and Czech
Magdaléna Honcová -
The Features of English as a Second Language and English as a Foreign language in English Language Teaching in the Czech Republic
Adéla Othová -
Analýza učebnic českého jazyka pro 7. třídu ZŠ a jejich didaktické využití se zaměřením na problematiku skladby
Beáta KOTULKOVÁ -
Teorie jazykové kultury a spisovného jazyka v učebnicích českého jazyka pro gymnázia
Tereza ŠTIKOVÁ -
Výslovnost v učebnicích anglického jazyka pro mluvčí českého jazyka publikovaných od roku 1918 do současnosti
Tereza RYKLOVÁ -
Přístupy k základní syntaktické terminologii a typy cvičení v učebnicích českého a německého jazyka pro 2. stupeň ZŠ
Roman Růžička -
Využití reklamy v učivu českého jazyka na 2. stupni ZŠ
Pavlína Zouharová -
Fantastická literatura v čítankách a učebnicích českého jazyka a literatury pro střední školy
Barbora Škamlová