Subjektivní význam preferovaných pohádkových postav pro děti předškolního a mladšího školního věku – Mgr. Světlana Poláchová
Mgr. Světlana Poláchová
Diplomová práce
Subjektivní význam preferovaných pohádkových postav pro děti předškolního a mladšího školního věku
The subjective connotation of prefered fairy tale characters for children in pre-school and early scholar age
Anotace:
Téma diplomové práce zní Subjektivní význam preferovaných pohádkových postav pro děti předškolního a mladšího školního věku. Práce je členěna do pěti kapitol, čtyři kapitoly jsou teoretické, poslední kapitola reprezentuje empirickou část práce. Cílem teoretické části práce bylo nastínit problematiku pohádek. První kapitola je věnována teoretickému vymezení pohádek, jejich jednotlivým typům, historickému …víceAbstract:
Annotation english The theme of this diploma thesis is The subjective connotation of prefered fairy tale characters for children in pre-school and early scholar age. The work is divided into five chapters, four are theoretical and the last one represents the practical part of the work. The aim of the theoretical part of our work was to briefly characterize and map the issue of fairy tales. The first …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 1. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/xbp5h/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 1. 2008
- Vedoucí: PhDr. Pavel Humpolíček, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
POLÁCHOVÁ, Světlana. \textit{Subjektivní význam preferovaných pohádkových postav pro děti předškolního a mladšího školního věku}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/36o410/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Vybrané možnosti hudebních aktivit ve školní družině pro mladší školní věk
Daniela VLAŽNÁ -
Vliv cvičení jógy ve školní družině na flexibilitu dětí 1.-3. třídy ( mladší školní věk)
Roberta TÝČOVÁ -
Mladší školní věk - bezpečí ve virtuálním prostoru
Ludvík Panny -
Spojovací výrazy v dětské řeči: mladší školní věk
Adéla Kašparová -
Rozvoj hudebního cítění u dětí (mladší školní věk) pomocí vybraných hudebních aktivit
Alice KOTALÍKOVÁ -
METODIKA INLINE BRUSLENÍ PRO MLADŠÍ ŠKOLNÍ VĚK
Viktor MALÝ -
Prevence rizikového chování pro mladší školní věk
David JAKEŠ