Nákupní chování a nákupní zvyklosti teenagerů a seniorů: příklad města Brna – Bc. Adéla Švanová
Bc. Adéla Švanová
Master's thesis
Nákupní chování a nákupní zvyklosti teenagerů a seniorů: příklad města Brna
Shopping behaviour and shopping habits of teenagers and seniors: Brno city example
Abstract:
Cílem diplomové práce „Nákupní chování a nákupní zvyklosti teenagerů a seniorů: příklad města Brna“ je analyzovat a vyhodnotit nákupní chování teenagerů a seniorů v nákupních centrech v modelovém městě Brně. V první části práce je vysvětlen pojem nákupní chování, dále je uvedena klasifikace nákupního chování, typologie zákazníků a faktory ovlivňující nákupní chování. Druhá část práce je zaměřena na …moreAbstract:
The aim of the thesis „Shopping behaviour and shopping habits of teenagers and seniors: Brno city example“ is to analyze and evaluate the shopping behaviour of teenagers and seniors in shopping centers in the model city of Brno. The first part explains the concept of shopping behaviour, the classification of shopping behaviour, typology of customers and factors affecting shopping behaviour. The second …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2018
Identifier:
https://is.muni.cz/th/dqcd2/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2018
- Supervisor: doc. RNDr. Josef Kunc, Ph.D.
- Reader: Ing. Zdeněk Šilhan
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠVANOVÁ, Adéla. \textit{Nákupní chování a nákupní zvyklosti teenagerů a seniorů: příklad města Brna}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Economics and Administration. 2018. Available from: https://theses.cz/id/3713f9/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economic Policy and Administration / Regional Development and Administration
Theses on a related topic
-
Exploring factors that influence consumers’ online shopping behavior via e-commerce platforms in Vietnam: The case of Shopee
Quynh Chau Ngo -
Online Shopping: How Customers See it
Nithish Sankarabhattar Ayyappan -
Consumer Behaviour Towards Online Shopping of Fashion from Foreign Countries for a Population Between 18 and 25 Years Old
Alice Berthuy -
The Influence of Direct Selling on Geriatric Shopping Behaviour in the Moravian-Silesian Region
Markéta Dřímalová -
Nákupní centra a nákupní cestovní ruch
Gréta Klčová -
Nákupní centra v Evropě a České republice
Jiří Husička -
Nákupní zvyklosti obyvatel vnitřního Brna
Marie Wiesnerová