Nákupní chování a nákupní zvyklosti teenagerů a seniorů: příklad města Brna – Bc. Adéla Švanová
Bc. Adéla Švanová
Diplomová práce
Nákupní chování a nákupní zvyklosti teenagerů a seniorů: příklad města Brna
Shopping behaviour and shopping habits of teenagers and seniors: Brno city example
Anotace:
Cílem diplomové práce „Nákupní chování a nákupní zvyklosti teenagerů a seniorů: příklad města Brna“ je analyzovat a vyhodnotit nákupní chování teenagerů a seniorů v nákupních centrech v modelovém městě Brně. V první části práce je vysvětlen pojem nákupní chování, dále je uvedena klasifikace nákupního chování, typologie zákazníků a faktory ovlivňující nákupní chování. Druhá část práce je zaměřena na …víceAbstract:
The aim of the thesis „Shopping behaviour and shopping habits of teenagers and seniors: Brno city example“ is to analyze and evaluate the shopping behaviour of teenagers and seniors in shopping centers in the model city of Brno. The first part explains the concept of shopping behaviour, the classification of shopping behaviour, typology of customers and factors affecting shopping behaviour. The second …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/dqcd2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2018
- Vedoucí: doc. RNDr. Josef Kunc, Ph.D.
- Oponent: Ing. Zdeněk Šilhan
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj a správa
Práce na příbuzné téma
-
Exploring factors that influence consumers’ online shopping behavior via e-commerce platforms in Vietnam: The case of Shopee
Quynh Chau Ngo -
Online Shopping: How Customers See it
Nithish Sankarabhattar Ayyappan -
Consumer Behaviour Towards Online Shopping of Fashion from Foreign Countries for a Population Between 18 and 25 Years Old
Alice Berthuy -
The Influence of Direct Selling on Geriatric Shopping Behaviour in the Moravian-Silesian Region
Markéta Dřímalová -
Nákupní centra a nákupní cestovní ruch
Gréta Klčová -
Nákupní centra v Evropě a České republice
Jiří Husička -
Nákupní zvyklosti obyvatel vnitřního Brna
Marie Wiesnerová