Analýza spotřebitelského chování na trhu kávy – Nikola Šodková
Nikola Šodková
Bakalářská práce
Analýza spotřebitelského chování na trhu kávy
Analysis of Consumer Behaviour in the Coffee Market
Anotace:
Cílem této bakalářské práce bylo provést analýzu spotřebitelského chování na trhu s kávou a kávovary, abychom nejen lépe porozuměli tomuto trhu, který se neustále mění, ale dokázali i navrhnout doporučení pro obchodníky, které by mohli shledat užitečnými. K získání potřebných informací byla zvolena metoda kvantitativního rozhodování. Jednalo se o online dotazování, kterého se anonymně zúčastnilo okolo …víceAbstract:
The aim of this bachelor's thesis was to analyse consumer behaviour in the coffee and coffee machine market in order to not only better understand this ever-changing market, but also to be able to suggest recommendations that marketers might find useful. A quantitative decision-making method was chosen to obtain the necessary information. This was an online survey in which around 150 respondents participated …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/152902
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2024
- Vedoucí: Tomáš Balcar
- Oponent: Josef Křivánek
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
Valeriya Alexanderova -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Analýza spotrebiteľského správania na online trhu kávy
Radovan Heczko -
Analýza chování spotřebitele na online trhu stříbrných šperků
Julie Václavíková -
Analýza spotřebitelského chování hráčů online počítačové hry
Anton Sarbash -
Analýza spotřebitelského chování hráčů online her
Štěpán Gryc -
Intergenerational Analysis of Consumer Behaviour on the Wine Market
Julie Horáková