Petra Maršíková
Bakalářská práce
Marketing divadla
The theatre marketing
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o marketingu divadla. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se věnuje základním poznatkům v oblasti marketingu divadla, marketingovému mixu, typologie a financování divadla. Část praktická se zaměřuje na konkrétní amatérský divadelní spolek Comica Economica. Cílem této práce je analyzovat divadelní spolek Comica Economica z hlediska marketingového …víceAbstract:
This thesis deals with the theatre marketing. It is divided into theoretical and practical part. The theoretical part of the thesis focuses on knowledge in the field of theatre marketing, marketing mix, types of theatres and financing theatres. The practical part focuses on the amateur theatre association Comica Economica. The aim of the thesis is to analyse the theatre association Comica Economica …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/25679
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2011
- Vedoucí: Bohumír Štědroň
- Oponent: Jitka Černá
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/25679
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum trhu bezlaktózových potravin; Marketing research of lactose-free foods
Simona Valášková -
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
Jakub Kučera -
Blogging as a modern public relations and marketing communication tool
Anastasiia Anpilogova -
Politický marketing při první přímé volbě prezidenta České republiky
Petra Šantorová -
Marketing divadel pro děti a mládež
Hana Procházková -
The Application of Marketing-Driven Management Instruments within the Company Mobilkom, a.s.
Aleš Polák -
Marketingová komunikace Centra dezinfekce firmy A.M.I. - Analytical Medical Instruments, s.r.o.
Nikola Kačírková -
Marketing vzdělávací instituce, charitativní organizace, politické strany
Lucie Prosková