Táňa MOUČKOVÁ

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace vybrané společnosti na sociálních sítích

Marketing communication of chosen company on social media
Abstract:
Předložená bakalářská práce se zabývá online marketingovou komunikací na sociálních sítích. Hlavním cílem práce bylo zhodnotit online marketingovou komunikaci značky Kofola na Facebooku a na Instagramu v období říjen 2020 až únor 2021. Teoretická část vymezuje pojmy jako je marketingová komunikace, digitální marketing, sociální sítě a blíže se zabývá konkrétními sociálními sítěmi, kterými jsou Facebook …more
Abstract:
The presented Bachelor Thesis is focused on marketing communication on social media. The main objective of this thesis is to evaluate online marketing communication of the brand Kofola on Facebook and Instagram in a period from October 2020 to February 2021. The first part is dedicated to the theoretical background and it defines the concept of marketing communication, digital marketing, social media …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Lenka Holubová

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

MOUČKOVÁ, Táňa. Marketingová komunikace vybrané společnosti na sociálních sítích. Plzeň, 2021. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/