Bc. Natália Mikulová

Bachelor's thesis

Struktura marketingových nástrojů využívaných v malých a středních podnicích

The structure of the marketing tools used by small and medium enterprises
Abstract:
Předmětem bakalářské práce „Struktura marketingových nástrojů využívaných v malých a středních podnicích“ je analýza současné struktury marketingových nástrojů vybraného podniku a následná optimalizace této struktury. Teoretická část je zaměřena na objasnění základních pojmů. V první části jsou popsány pojmy malý a střední podnik, SWOT analýza, marketingové plánování malých a středních podniků, tvorba …more
Abstract:
The subject of bachelor thesis called „The stucture of the marketing tools in small and medium enterprises“ is the analysis of the current structure of marketing tools used by company and its optimalization. The theoretical part is focused on basic terms such as concepts for small and medium enterprises, SWOT analysis, marketing plan, marketing budget and its setting followed by the description of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 6. 2017
  • Supervisor: Ing. Pavel Klička
  • Reader: Ing. Miloslav Šašek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní