Struktura marketingových nástrojů využívaných v malých a středních podnicích – Bc. Natália Mikulová
Bc. Natália Mikulová
Bachelor's thesis
Struktura marketingových nástrojů využívaných v malých a středních podnicích
The structure of the marketing tools used by small and medium enterprises
Anotácia:
Předmětem bakalářské práce „Struktura marketingových nástrojů využívaných v malých a středních podnicích“ je analýza současné struktury marketingových nástrojů vybraného podniku a následná optimalizace této struktury. Teoretická část je zaměřena na objasnění základních pojmů. V první části jsou popsány pojmy malý a střední podnik, SWOT analýza, marketingové plánování malých a středních podniků, tvorba …viacAbstract:
The subject of bachelor thesis called „The stucture of the marketing tools in small and medium enterprises“ is the analysis of the current structure of marketing tools used by company and its optimalization. The theoretical part is focused on basic terms such as concepts for small and medium enterprises, SWOT analysis, marketing plan, marketing budget and its setting followed by the description of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/u8trd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2017
- Vedúci: Ing. Pavel Klička
- Oponent: Ing. Miloslav Šašek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová