Spotřebitelské chování s důrazem na rozhodovací proces specifických cílových skupin – Ing. Tereza Svobodová
Ing. Tereza Svobodová
Bakalářská práce
Spotřebitelské chování s důrazem na rozhodovací proces specifických cílových skupin
Consumer behaviour with accent on the decision making process of a specific target audience
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá chováním spotřebitelů s důrazem na rozhodovací proces specifických cílových skupin. Je rozdělena na dvě části, část teoretickou a část praktickou. První část obsahuje shrnutí nejdůležitějších teoretických poznatků. Charakterizuje chování spotřebitele a faktory, které ho ovlivňují. Vysvětluje pojmy spotřebitel a motivace. Dále se věnuje segmentaci a rozhodování spotřebitele …víceAbstract:
The Bachelor thesis deals with consumers‘ behaviour with the main focus on the decision making of target groups. The work is divided into the two parts: the theoretical and the practical. The first part includes a summary of the most important theoretical facts. Characteristics of consumer behaviour and facts, which influence him or her. Interpret notions such as consumer and motivation. Furthermore …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/mc1nw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2009
- Vedoucí: PhDr. Iva Petrová
- Oponent: PhDr. Petr Váňa
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Chování spotřebitele na trhu vzdělávání
Hana Balabánová -
Chování spotřebitele na konkrétním trhu
Marko Malach -
Nákupní chování spotřebitele na vybraném trhu
Adéla Maixnerová -
Nákupní chování, rozhodovací proces spotřebitele
Pavel Pařízek -
Analýza chování spotřebitele na trhu cestovního ruchu
Adéla Grochalová -
Chování spotřebitele na konkrétním trhu
Martin Jaša -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - regionální značení
Jakub Landsmann