Marketingový plán pro cestovní kancelář ČiLe s.r.o. – Lenka Sedláčková
Lenka Sedláčková
Bachelor's thesis
Marketingový plán pro cestovní kancelář ČiLe s.r.o.
Marketing plan for travel agency ČiLe Ltd.
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na vytvoření marketingového plánu pro cestovní kancelář. V teoretické části jsou shrnuty poznatky o marketingovém plánu, který zahrnuje všechny kategorie jako situační analýzu, marketingové cíle a strategie, marketingový mix atd. V praktické části je představena společnost CK ČiLe s.r.o., která je dopodrobna zanalyzována.Abstract:
The bachelor‘s thesis is focused on creation a marketing plan for a travel agency. The theoretical part summarizes the knowledge about the marketing plan, which includes all categories such as situational analysis, marketing objectives and strategies, marketing mix, etc. In the practical part, the selected company CK CiLe Ltd., is introduced and analyzed in detail.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2023
Thesis defence
- Supervisor: Ing. František Zjevík, DiS.
- Reader: Lucie Pražáková, Ing.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
NEWTON UniversityBachelor programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Vliv digitalizace na marketing destinace cestovního ruchu
Bára Kováčová -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Atraktivita destinací cestovního ruchu v Evropské unii ve vazbě na rozvoj kulinářského cestovního ruchu
Iryna Chernenko -
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Marketing cestovního ruchu Středočeského kraje se zaměřením na Příbramsko
Nikola Bulinová -
Zhodnocení potenciálu destinace cestovního ruchu v České republice se zaměřením na vybraný podnik cestovního ruchu
Daniela Jirásková -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová -
Marketing domácího cestovního ruchu rodin s dětmi předškolního věku
Tereza Muchová