Wortschatzentwicklung im Fremdsprachenunterricht bei Schüler/-innen mit Teilleistungsstörungen – Mgr. Eva Fišerová
Mgr. Eva Fišerová
Master's thesis
Wortschatzentwicklung im Fremdsprachenunterricht bei Schüler/-innen mit Teilleistungsstörungen
Vocabulary development in the teaching of foreign languages by pupils with specific learning disabilities
Abstract:
This thesis investigates vocabulary development by children with specific learning disabilities in teaching foreign languages, specifically in teaching German. The work is divided into two parts. The theoretical part defines basic conceptions. The empirical part evaluates the questionnaire research among the teachers and children in six elementary schools in the district Znojmo.Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá rozvojem slovní zásoby s přihlédnutím na žáky se specifickými poruchami učení ve výuce cizích jazyků, konkrétně v hodinách německého jazyka. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části jsou popsány základní pojmy. V empirické části je vyhodnocení dotazníkového výzkumu mezi učiteli a žáky na 6 základních školách v okrese Znojmo.Kľúčové slová
Osvojování slovní zásoby slovní zásoba výuka cizích jazyků výuka německého jazyka specifické poruchy učení lexikální strategie metody základní škola žáci učitelé. Vocabulary acquisition vocabulary teaching of foreign languages teaching German specific learning disabilities lexical strategies methods elemantary school pupils teachers.
Jazyk práce: German
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/gp63i/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2015
- Vedúci: prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Primary and Lower Secondary Schools / Lower Secondary and Language School Teacher Training in German Language
Práce na příbuzné téma
-
Evaluation of English Language Learners with Specific Learning Disabilities in Inclusive School
Barbora Vodičková -
Teaching English to Pupils with Learning Disabilities at Lower Secondary School
Daniela Koňaříková -
Zapojení žáků se specifickými poruchami učení do výuky německého jazyka na prvním stupni waldorfské základní školy
Barbora Hlaváčová -
Analýza učebnic německého jazyka z hlediska potřeb žáků se specifickými poruchami učení
Vendula PUKLICKÁ -
Hodnocení a sebehodnocení ve výuce cizích jazyků u žáků se specifickými poruchami učení
Renée Grenarová -
Výuka německého jazyka na prvním stupni waldorfské školy
Ivana Hrtoňová -
Výuka německého jazyka u dětí s poruchami učení na základní škole
Světla Štanglerová -
Výuka německého jazyka prostřednictvím herních aktivit jako aktivačního prostředku při osvojování němčiny na českých základních školách
Martina Vrzáčková